Kızlar bugün bebeğimin kontrolü vardı sağlık ocağına gittik kontrol bitiminde hemşire neyle korunduğumuzu sordu prezervatif dedim var mı elinde dedi var dedim dur ben de vereyim dedi çıkardı 10-12 tane verdi doku markalı biz pek güvenemedik kullanmadık var mı kullanan? Ayrıca çok tuhafıma gitti yani evet neyle korunduğumuzu sorabilir de çıkarıp prezervatif vermesi değişik geldi böyle bir durum yaşayan var mı?