rukiye3441 Kızlar oğlum 3 yaşında bildiğim herşeyi denedim öksürük geçmiyor uyuyamıyor sabaha kadar lütfen yardım 🙏
Sese rukiye3441 üç dört diş sarımsağı elinde minik minik doğra üzerini geçecek kadar zeytinyağı koy en az dört saat beklet sonra süz gece ayak tabanlarına sür çorap giydir yatır canım bir gecede bile faydasını görürsün emin ol
barlasbuse rukiye3441 merhaba bızım de 3 gece ates surdu ates fectıkten 2 gun sonra balgamlı oksuruk basladı yattıgı an oksuruyor. Sızınkı gectımı
rukiye3441 Tereyağla pekmez yaptım bitkisel öksürük şurubu aldım göğsüne havlu ütüleyip koyuyorum nane limon yapıyorum çocuğunu miğdesi kaldırmıyor artık lütfen bildiğiniz bişey varsa söyleyin
rukiye3441 Mustelanın göğüs balsamını da kullanıyorum hiç biri bir işe yaramadı çok sık ciğerleri çıkacakmış gibi öksürüyor 😞😞
rukiye3441 Sese Canım benim bilgin için benimle paylaştığın için çok teşekkür ederim Allah razı olsun tek gecede etki etti çok şükür bişeyimiz kalmadı denilecek derecedeyiz Allah en zor gününde sanada yardım eden kişiler çıkarır inşallah karşına 🙏
ceros22 Sese merhaba sarimsak bebegin ayaklarını yakmaz değil mi bizdede grcmeyen öksürük var 12 ayligiz
Sese rukiye3441 rica ederim canım ben her zaman uygularım bebeğime öksürük için bir kere bile ilaç kullanmadık. Ama oğlum o açığı başka yerlerden kapatıp bol bol ilaç içiyor sağolsun 🤣
rukiye3441 Sese fayda etse keşke ilaç da almıyorum hep bitkisel şeyler kullanmayı tercih ediyorum ama yok boğuluyor öksürürken çocuk 😐
rukiye3441 anniiiii evet yaptım o kadar işe yaradı ki Allah razı olsun söyleyen arkadaştan dualarımda 🙏
rukiye3441 egeatlass evet yaptım o kadar işe yaradı ki Allah razı olsun söyleyen arkadaştan dualarımda 🙏
Sese rukiye3441 yardımcı olduysam ne mutlu bana canım benim şifa olsun inşallah ❤güzel duan için allah razı olsun ❤
rukiye3441 barlasbuse çok geçmiş olsun gece sürüp yatırdım sabaha yok denilecek derecedeydi umarım sizde etkisini görürsünüz 🙏
Sese ceros22 bide çorap giydirmeyi unutmayın yoksa etkisi çok olmaz. Alerji açısından korkuyorsanız önce az bir kısma sürün bekletin birşey olursa zaten fark edersiniz ama biz hiç öyle birşey yaşamadık ❤
ceros22 Sese yok alerjiden değil de bir sayfada bu yöntemi sakın uygulamayın bebeklerin ayağı yanıyor denmişti.Ama ben deneyeceğim 1 ay oldu neredeyse oksurukten uyuyamiyor yavrum.Cok teşekkür ederim