HilalBM02 Kızlar benim kızım 18 aylık kreşe göndermek istiyorum. Karatayda şehir hastanesi civarında kreş önerir misiniz lütfen?
havvahalil HilalBM02 Karatay’da yok meramda var 0 3 yaş karatay şehir hastanesinin orda oturuyordum bekarken 🥺 şimdi meram lalebehcede
Gul-42 HilalBM02 şehir hastanesının karsısında bambum var bir gorusun karataydada akıllı minikler var oglum oraya gıdıyor
Maymuncuk Gul-42 teşekkür ederim ücreti nasıl acaba bana çok yakın kalıyor ama oyun grupları yok heralde