Benim de 2 aylik kizim hasta 10 gun once goturdum doktora antibyotik verdi 5 gun kullandik. Hava verdiler. Evde de hava veriyorum arada, iyi ye gidiyor cok sukur kizim. Oksuruk ve balgami hâla var. Surekli burnunu serum fizyolojk dokup aspire ederek temizlemek gerekiyor sumugu genzine akiyor cunku...