ezgikarsu kesinlikle mehmet yan derimm tek geçerim evet şuan hastane de çalışmıyor kendi kliniğini açtı ama o kadar bilgili kii çok memnunuz kendisinden benim ilk anneliğim hayliyle çok da evhamlıyım gece gündüz her yazmam da saçma olsa bile cevap verir bide komik kendisi asla soğuk itici biri değil