Cagbar 4 aylık bebeğim var kaka yapmakta çok zorlanıyor yapamıyor doktor Nbl drop damla probiyotik önerdi ama okuduğumda kimsede işe yaramamış daha fazla gaz yapmış aksine kullanan var mı yada önereceğiniz probiyotik 4 aylık bebeğim için
svncgldgn Cagbar nbl probiyotik doğduğunda gazniçin ebe önerdi d vitaminlisini kullandık büyüyünce sadece probiyotik olarak verdik 2 çeşit var d vitsminlisinve sadece probiyotik damla bağırsak gelişimin destekliyor gaz damlaları daha zararlı dedi probiyotik kullanın dedi ebemiz
alin12_ Cagbar maflor probiyotiktir.gaz da zaten kolik ike baglantisi oldugu icin gaz icin de kullaniliyor olabilir.tipki bio gai gibi..mafloru tavsiye ederim.benim bebegim de kabiz olunca veriyorum.o gun kakasini yapiyor.
ozkaraday Cagbar 4 aylıgız maflor ve biogaia kullanıyoruz gaz sıkıntımız yok ama son zamanlarda büyük tuvaletini her gün yapmıyo tribudat şurup verdi onu kullanıyoruz 10 güne kadar normalmiş bir haftayı geçerse durmazsa fitil vermişti onu kullanıyorum içini boşaltıyo
newmom1234 Duabalance drop kullanan var mı acaba ben de burada bekleyeyim 1 ay 8 günlük bebeğim doktor verdi ama daha kullanmadım kullanan annelerden yorum bekliyim 🙏🏻