Seni emzik gibi kullanmasına izin verme benim bebeğimde 1.5 aylık aynı durumdan muzdaribim arada emziği tutuyor istemezse asla tutmuyor gaz geldiğinde emzik iyi oluyor gaz geldiğinde ve beni emdiğinde iyice gaz birikmesi yaşıyor 1 yaşına kadar doktorlarda emziği öneriyor dene derim inşallah tutar