beyzzsenturkk_ kubra00k şu aralar jean paul scandal kullanıyorum kokusu mest ediyor beni eşimde çok beğeniyor günlük hayatta bargello 134 kullanıyorum
biraskhikayesi kubra00k Şekerli kokulardan hoşlanmıyorum ben. Bu şekerli değil. Ağır ama yormayan, fresh bir koku. Odunsu çiçeksi bir karışımdı yanlış değilsem. Daha ağır bir parfüm istiyorsanız Libre kesinlikle.
Winghshell kubra00k Şeker kokusu sevmediğim için bayılarak kullanıyorum bu parfümü Hypnotıc poıson eau de Dior