Kızlar kızım 3 yaşında bilinçli olarak parmak ucunda yürüyor ama farkında olmadığı zamanlar normal yürüyor evde oyun oynarken şımardığında birileri geldiğinde v.s yani çevremdekiler de neden parmak ucunda yürüyor diye sorup duruyor. Mesela dışarda felanda normal yürür yürüteç kullanmıştık sizce ondan mıdır?