Merhaba kızlar. Kızımda bariz bir şekilde içe basma var röntgen çektirdik kemiklerde sorun yok ama doktor ortopedik ayakkabı kullanın dedi. Biz zaten vicco kullanıyorduk. Hani şu klasik ilk adım ayakkabısı olanlardan. Onun haricinde burnu geniş ortopedik bir ayakkabı öneriniz var mı ? Kızımın ayakları tombik bir de. Marka fark etmez vicconun başka modeli de olabilir. Burnu geniş ve ortopedik olsun istiyorum