Pinrrr Kizlar 44 gün önce sezeryan ile doğum yaptım fakat vajinamdan kötü kokulu akıntı geliyo hafif Sarı sizde de oldumu enfeksiyon büyük ihtimalle
hava12 Pinrrr bekarken de akıntı kötü koku vardı 2,5 ay önce normal doğum yaptım hala akıntı kötü koku devam ediyor bıktım artık bu durumdan
Pinrrr hava12 bana çok fazla ellerini soktular oranın yapısını bozdular oyuzden yoksa sezeryan oldum ben ellerini soka soka bı hal ettiler
hava12 Pinrrr bana da çok ellerini soktular alet felan da soktular ondan mı çok akıntı oluyor Muş🤦♀️
kckglr Kızlar benimde bu şikayetim var 2 ay oldu doğum yapalı. Eczaneden alabilir miyim acaba ilaç dr gitmeden n’aptınız sizler
Pinrrr aybarsmehtap geçti üç ay sürdü ama iki kez antibiyotik kullandım fayda etmedi bence kendi kendine geçti cnm
aybarsmehtap Pinrrr bende kullandım valla iki kez antibiyotik ama geçmiyor ya 7 ay olacak doğum yapalı başka birşey denedin mi peki geçmesi için canm🌸
Pinrrr aybarsmehtap yok valla kendi kendine bıraktım artık bikmistim çünkü geçti kendisi fitil de kullanmıştım o dönem ise yaramamisti
aybarsmehtap Tomris-Hatun benim smear testimde enfeksiyon çıkmıştı ondan olabilir mi acaba sarı akıntı
dedeeminbusra Pinrrr malesef benimde öyle 5 aylık olduk hala devam. Fitil vs kullandım sürekli ic camasir degismekten gına geldi. Adet duzensizligi bir taraftan. Enfeksiyon evet malesef tekrar gidicegim yarada olabilir demişti doktorum rahimde