Bebeğim 26 günlük sürekli ağlıyor. Hem de sürekli. Tek sustuğu yer meme. Öyle yatağa koyup sevemiyoruz bile. Gazı var kıpkırmızı oluyor ıkınmaktan canı çıkıyor çocuğun napıcam bilmiyorum artık ağlama sesi duymaktan mahvoldum gaz mı yoksa bir yeri mi acıyor bilmiyorum yardım edin nolur