Rabia-0655 7 aylık oğlum var uykuya geçişte çok sıkıntı yaşıyoruz sallamadan uyuyo zaten ama bi türlü uykuya geçemiyor. O yüzden uyku eğitimi almak istiyorum. Önerdiğiniz memnun kaldığınız kimler var
Snowglobe Rabia-0655 Evet ağlatma yok tramva yok. ağladığı zaman müdahele ediyorsunuz sadece . ağlamadığı sürece müdahale yok
Snowglobe Minikinci 30 aylıktı. Yani 2.5 yaşındaydı. Çoğu kişi vermiyor zor olduğu için ama o allah razı olsun yardım etti