Deletedmom_119 Bende de benzer etkileri oldu. Tırnak sertleştirici jel aldım Trendyol’dan bakabilirsin. Düzenli sürdüm ve tırnaklarımı olabildiğince kısa kestim hep bu süreçte kırılmasını önlemek için. Jeli de dediğim gibi düzenli kullanınca 3 aya toparladı. Bide arada tırnaklarıma limon suyu sürüyordum oda iyi geliyor. Yani yıpranmış tırnak komple uzayıp gitmesi lazım oda uzadıkça kestikçe olur yenilenene kadar.
Tırnak sertleştirici bunu kullandım ben
https://ty.gl/dp3h5ckvxviwh