OmerAsaf00 Kızlar oğlum normalde başkalarının kıcağına gider annemde falan kalırdı. 1 ay sonra 2 yalına gircek. Yanımdan ayrılmıyor. Hep ağlıyor yapıştı bana ya deli olucam hep ağlıyor. Birine kendini sevdirmiyor.
_Goktugunannesi__ OmerAsaf00 2 yaş sendromu canım benim oğlumda aynı o şekil zaten huysuzdu birde sendrom eklendi çıldırıcam artık
_Goktugunannesi__ OmerAsaf00 Sabah 6.30 kalktı daha biraz önce uyudu inadından gündüz ne yaptıysam uyutamadım