Drkbrfo Kızlar günaydın ankarada otıyorum geceleri cok soguk olmaya başladı cocuguma artık yorgan örtmeyi düşünüyorum sizde durumlar nasıl
canimanne06 Drkbrfo günaydın bende Ankaradayım. Sabah erken saatler çok aşırı soğuk oluyor kalkmakta zorlanıyorum ☹️