EzoAlvina 15 günlükten sonra kullanın dediler sağlık ocağında günde 1 sefer 3 damla ama midesini bulandırdı sanki kullanan var mı emzirme arasında falan mı versem siz nasıl kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim
Mom091 EzoAlvina doğduğu günden beri kullanıyorum 11 aylık bebeğim. Çay kaşığına damlatıp veriyordum hala da öyle veriyorum. Bir miktar sütünüzle karıştırın isterseniz
FHKK Mom091 canım benim hemşirem çay kaşığı ile verme dedi emilimi azalıyormuş kaşık vitamini alıyormuş 😊
Mom091 FHKK ben sormuştum demir çay kaşığı değil ama porselen benim kullandığım. Porselende sorun olmaz demişti. Yanlış mı söyledi acaba?
Mom091 EzoAlvina bebeğiniz küçük sanırım tabiki öyle daha iyi olur. Benimki 11 aylık olduğu için kaçıyor😊