Bugün bebeğim anestezili mr a girecek nolur dua edin 13 funnonce girecekti grip diye almadılar antibiyotik falan kullandık. Anestezi kan sonuçları 1 Ay geçerli zaten iyileşince getirin dediler bugüne vermişlerdi antibiyotik bitti 3 gün sonra emara girmiş olacak ama bugün sanki bir kere burnu aktı birsey olacağını sanmıyorum ama dua edin lütfen 😔🙏