dilaraa14 Merhaba arkadaşlar Kızımın adı Miray.Birde oğlumuz geliyor.Ablasiyla uyumlu bir ismi olsun istiyoruz.Önerileriniz var mı? Teşekkürler 💐
elfnurs dilaraa14 benim küçük kızımda Miray 😅 ve bir oğlum olursa Burkay olacak ama miraç -milan -yada Aybars olabilir
kubra00k elfnurs burkay ne kız bisküvi yada makarna paketi adı gibi😀 kırmak istemedim ama güzel değil
babyyyy1 kubra00k kız sende hiçbir ismi begenmiyorsun geçen gün de Tomris ismini beğenmemistin niye aklımda bu bilgi acaba 😀
babyyyy1 kubra00k Tomris aslında çok güzel isim öz Türkçe ama alışık olmadığımız için garip geliyordur