Geçtiğimiz hafta ailecek hastalanmıştık. Yavaş yavaş toparladık. Oğluşumun minnoş burnundan sümükler akıyor 😬 Doktorumuza fotoğraf göndermiştim. Zaditen damla kullanabilirsin dedi. Serum fizyolojik aspiratör okyanus suyu vs deniyorum çektikçe geliyor aktıkça akıyor. Ama geçmiyor. Bugün alıp kullanayım diyorum. Aynı zamanda izmirden iatanbula evimize döneceğiz. Uyku yapar mı arabada huzursuzlanır mı emin olamıyorum.