Bebelendik ya inanmıcaksınız ama 2 yaş bebem şu Kabul olan tek duamsın şarkısı varya, ona bayılıyor birde ezberlemiş sıpa.. Söyleyince çıldırıyorum direkt atlıyorum üstüneee dkdldlld
Ederim hep dua ya ettim hep dua, kabul olan tek duamsın. Kalbimde taşıdığım en guzel duygularsıııınnn. Ahh ahh aynen böyle söylüyor devamını da full ezbereeee okuyor😂✨🥲🥲❤❤🌺🌺🌺🌺