Bebelendik Hep kapı gıcırtısına oynayan bi oğlum olsun istemistim 🤩2 yaş bebem şimdi yeni yeni bu şarkıyı duyunca hemen oynamaya başlıyor😂 var mi sizin bebelerin böyle sevdiği sarkilar fikir olsun birbirimize 💃💃
nihathatipoglununtesbihi Bebelendik benim.bebik her şarkıya oynar farketmez onun için 1 buçuk yasinda😂😂😂
Bebelendik SweetMom__ bu sarkiyi size ithaf ediyorum siz de benim gibi çok oynak karisiniz hanimefendiiii💃💃💃😂😂😂😂
kolonyalimendil Bebelendik oynak her şarkıyı sever 😂 bu ara favorimiz evde gitar var onu çaldırıp oynamak ve kendi kendine bişeyler söylemek 22 aylık🤣
iki_prens_annesi_ Bebelendik benimki de 4 buçuk yaşında tellocan müjgan ve Galatasaray marsini çok sever oda babasının yüzünden fanatik bı babası var da
neanladinyurdagull Bebelendik 10 aylık ve 4 yaş çocuklarım büyüğü erkek küçüğü kız caaarrr curtt şarkısına oynuyotlar 😁hele büyüğü baştan sona ezbere biliyor
Snowglobe Bebelendik 3 yaşında Mabel matiz- antidepresan Merve özbey - imkansız Mert demir - ateşe düştüm Lady gaga - bad romance 😂 eşlik etmeye bayılır