rabia22 xbebek123 bilmem normaldir herhalde kanama uzun sürmeyip bitede biliyormuş netten biraz baktım ama doktora sormadım
Aysgllylcn xbebek123 içinde birikmiş kan olabilir canım oda kendini pıhtı şeklinde atmıştır ama istersen tabi doktoruna danış canım
Nurkara21 Defnedilan34 xbebek123 bi hafta sonra bende gittim muayeneye ama hep ilk doktorun kontrol ettiği an aklıma geliyo çıkmıyor bi türlü aklımdan🙈