Huluaa11- çalışmıyorum, 4 yaşında ikizlerimi bu sene göndermeye başladım. İlk hafta istemediler. Sonra öğretmenleri ödev verdi haftasonu için, 2.hafta o ödevi ellerine verip hadi ödevimizi öğretmene verelim deyince hevesle gitmeye başladılar. Öğretmeni de tabi ödevleri aferin deyip kutlamak için veriyoruz demişti, bunu yaşayınca mutlu oldular şimdi sorunsuz gidiyorlar