Dilek_kermn1 oglum 16 aylığı geçiyordu yürüdü ve yürüme emekleme gibi bi çabasıda yoktu hiç bianda kendiliğinden oldu doktorumuz siz onu cesaretlendirmeyin o kendi cesaretini toplayıp yürücek demişti gercektende ögle oldu önce totosunu kaldırmaya başladı ayakta dikilmeye başladı 1 hafta 1haftanın sonundada ayaklanınca adım attı ve ben hiç bişey yapmadım kendi kendine yürüdü