Sağ göğsümde içi enfeksiyon dolu kist vardı.her gün hastaneye gidip pansuman oluyorum.temizliyorlar enfeksiyonu.bebeğim sadece sol memeden emiyor.iki gündür de sol göğsümün sadece bir kısmında bir ağrı var.ara ara birden yanma sızlama oluyor sonra geçiyor ama ağrı hep devam ediyor.o kısma elimle dokumuyorum elime gelen bieşy yok.ama ağrı var dokununca bile.mastit değil biliyorum.çünkü sürekli emiyor ve süt birikimi yok.sadexe ağrı ama korkuyorum.diğer gösğümden yaklaşık bir aydır tedavi görüyorum.bir de göğüs ağrısı kalp krizine işaret ve yazıuor.sizce nedeni ne olabilir ya Çarşamba tekrar gitcem dotkora o zaman sorcam ama o zamana kadar napcam.