justthecigarette Kızlar kış için 2.5 tog aldım. Evim şu an 25 derece. Geceleri ben bile üşüyorum. Kızım 4.5 aylık üstünü örtüyorum çekip yüzünü kapıyor, örtüyü yiyor. Ben de mevsimlik alayım dedim. Sizce 0.50 mi almalıyım 1 tog mu ?
minikkurabiyee justthecigarette kışın eviniz kaç dereceye düşüyor acaba benim kızımın da 2.5 togluk uyku tulumu var 21 22 derece oluyor kışın ince alsam mı diye düşünüyorum
neanladinyurdagull justthecigarette 1.5 tog kullanıyorum şuan içine atletle kışın da içine bi pijamayla gayet güzel olacağını düşünüyorum
justthecigarette minikkurabiyee bu bizim bebeğimizle ilk kışımız olacak. Diğer zamanlarda da ölçmedim. İnşallah kalın gelmez bizimki de
aslaninannesiiii justthecigarette genelde 2.5 tog kalin geliyor hic giydirmmedim bu sebepten en guzeli 1.5 tog almak
cemilefe Havalar soğudu bilgili anneler bilgilendirdi bizi oğlum bu kıs bir buçuk yaşında olacak inşallah geçen sene 2,5 tog aldım ama kalındı oğlum sevmedi bu sene togu daha düşük ince Alaçam üstünü hiç kapatmaz geceleri
justthecigarette neanladinyurdagull ay ben de 2.5 iade edip 1.6 var lcw de onu mu alsam diyr düşündüm şu an
MoonCrystal neanladinyurdagull merhaba hangi sehirdesiniz? 1.5 tog ile rahat uyuyor mu terleme olmuyor mu ? Bird e hangi marka ben aldimda 1.6 tog acaba terler mi diye tedirgin oldum bugün ilk defa giydirdim
pantenkelebek justthecigarette bende 2.5 almıştım ev 22 dereceye düşüyor kalin almisim yaaaaaa birde burdan almıştım ben geri iade edemem
cemilefe justthecigarette benim oğluma kalın geldi LC Waikiki den almıştım oğlum uykuda çok dönen bı çocuk ondan rahay hareket edemedi
neanladinyurdagull justthecigarette 2.5 bence çok kalın terletir diye düşünüyorum sonuçta petekler de yanmaya başlayacak ufaktanda olsa pijama üstüne 1.5 ka vakti tam ideal bence şuan atletle giyiyor
neanladinyurdagull justthecigarette bilemedim ama bence yinede terler diye düşünüyorum atlette olsa o kalınlık vicuduna degicek
neanladinyurdagull MoonCrystal sare baby marka olması lazım Trendyoldan aldım çok memnunum Bursa da yım geceleri ve sabah saatleri serin oluyor çok memnunum ben.Üstünü açan yattığı yerde uyumayıp heryerde uyuyan bir bebiş için çok rahat terletmiyor ve usutmuyor gece kalkıp kontrol ediyorum