Denizlide 20lik dis çektiren varmi hangi doktor memnun musunuz
Fethi Bayar çok iyi bi doktordur. 2 diş çektirdim ağrı acı sıfırdı
atlasinannesi2 hangi hastanede
Bahadır Örki çekti yirmiliklerimi. 0 ağrı acı. Her anlamda çok iyidir
BirAnneBirBebekkkKk kendi özel yeri var
Merkez diş polikinliği devrim bey harika bir doktor