Kızlar ben 50 gün önce ikinci sezaryen oldum. Yürüyüş yapmak istiyorum ama havalar serinledi bebekle çıkınca çok uzun süreceğini sanmıyorum. Evde leslie yapardım kış aylarında ben. Şimdide yapsam erken olur sanırım siz ne zman başladınız 3. Ayın dolmasını beklesem mi