Kızım on aylık hala 6 bucuk kılo sabahları ırmıkle peynır ezıp yedırıyorum sulu bır bıcımde oluyo baska bısı asla yemıyor
Oglen un corbası aksamda tarhana ama hrpsı bır cay bardagını gecmıyo. Cok az yıyo fazla yedımı kusuyo Baska bısı verdıgın zaman daha ışk kasıkta oguruyo kusuyo ıkı ayda 3 kez kez halımınyıkatmaya verdım vork vork kusuyo asla farklı tatları tatmak ıstemıyo sureklı oguruyo tıksınıyo yedıgı aeyler hep aynı 4 u gecmez yedıgı lezzetler pture asla rahammulu yok hep pruzzuz olcak onuda kusuyo napcamı sasırdım sabrım kalmadı sınırlerım tepemde delı gbı bagırıyorum bıltım artık on cocuga bedel bu cocuk 6 aylık gbı gruntusu apılama yok dıs yok yokta yok asırı gerı