berfin1221 Hepsi temiz ürünler kırmızı kabani hiç giymedim Siyah kabani en fazla 3,4 kez giymisimdir Yesil mont sayılı giydim temizdir mavi markası Botu giymek nasip olmadı ama ablam benden habersiz giymiş Burdan kargo bedeli çok çıkar gardirops hesabımı yazacağım isterseniz ordan alın Teşekkürler Dilan1221