babyboy_35 evet biz 🙋🏻♀️
2 yaşında kalbinde üfürüm sesi var denildi. Çocuk kardiyoloji ye götürdük. 1 i çok küçük kapanmak üzere diğeri de kapanır dedi. Her sene kontrol.
Bu sene 3 yaş olunca yine görürdük. 1 tane delik kalmış 4 yaşa kadar kapanması lazım.
Kapanmazsa da onun hayatını etkilemez. Sadece pilot olamaz ve dalgıçlık yapamaz, tüplerle dalamaz dedi.
Zaten benim doğuştan kalp rahatsızlığım olduğu için götürecektik. Artık bu şekilde her sene kontrol.
Ama üzülmeyin, 4 yaşa kadar kapanmış oluyor.