Morkekik Öncelikle depremi hisseden herhangi bir arkadaş postumu okursa çok çok geçmiş olsun diliyorum. Kocaelinde depremi yaşamış biri olarak dualarım inanınki hep sizinle. Allah yardımcınız olsun. Arkadaşlar oğlumda balgamlı öksürük vardı doktora gittik bugün kanda cok az enfeksiyon ve ciddi kansızlık cıktı. Zaten uzun zamandır cok iştahsız hiç birşey yemiyodu. Kan ilacıda bestiron kullanıyorduk ama fayda etmedi demekki.sidefer kullanıcaz. KansızlıkLığa ne iyi gelir ve iştahsızlık için nereler önerirsiniz. Oğlum 1 yaşında
Ceyss33 Morkekik keçiboynu pekmezi tabi bunu yaylalardan felan alın ben de kansızlık var ben hep oradan alıyorum dalak kırmızı et yeşil renlşi sebzeler nar kuru üzüm özellikle bunları doktoruna sor istersen bunlar bire bir söyleyeyim düzenli ilaç da verirsen atlatır inşallah çok geçmiş olsun 🙏🏻
enharserap Bizde de balgamlı öksürük var bebekler hep hasta sanırım şu an. Yemesi için ben biraz aç bırakıyorum mecbur yiyo bide hasta aç aç kalmasın diye malesef istemesem de TV karşısında çizgi film ile yediriyorum öyle yiyo sadece. Bir yaşında. Hastayken çok çok yemiyo ama bikaç kaşık da olsa vermeye çalış inşallah alır
Morkekik enharserap Evet herkes hasta maalesef. Normalde bende yedirmem ama video karşısında bile agzını kilitliyo. Emiyor sanırım ona güveniyor. İlaç kullandığımız için aç bırakamıyorum mecburen emziriyorum artık.
enharserap Morkekik biz de öyle canım hastayken bol emzirmek ön planda olunca bari emsin aç kalmasın diyo insan
duruliyasmom 2 yemek kaşığı pekmezi ufak pet şişede su ile karıştırın biraz limon yada portakal suyu damlatın. Onu içirin. Yada yatmadan önce keçiboynuzu özü verin, aynı şekilde karadut özü de hem iştah hem de kan yapıyor. Mutlaka köfte yedirin. 🌸
Fkiklim duruliyasmom benım kızım 5 aylık keçiboynuzu pekmezi özü almısdım verebilirmiyim acaba cok az
Morkekik Ceyss33 evde hakiki şekersiz üzüm pekmezi var. Oda işe yararmı acaba. Kıymayı falan çok sık kullanıyorum ama niye böyle oldu anlamadım. Çok teşekkür ederim tavsiyelerin için🙏
Ygz14 Oglum 8 aylık aşırı kansız çıktı hemotolojiye gittik 7.9 şimdi yeşil mercimek kuzu kıyma kuzu eti ve ciger şimdi araştırdıklarım bunlar her çorbaya kıyma at bence bende sırayla hepsinş vericem sidefer kullanıyorum zaten kullandıgım halde çıktı bu kansızlık keçiboynuzu pekmezi veriyorum hep ama yogurtla felan verme aç karnına sabahları akşamları ver sideferide verdikten sonra en az 1 saat bişey yedirme ve aç karnına ver doktor bunları dedi uyguluyorum birde ıspanak nohut çok demir içerir geçmiş olsun
Ediss Kahvaltıda yumurta ve sonrasında portakal mandalina gibi c vitamini içeren besinler çünkü demir emilimini arttırıyor. Onun dışında kırmızı et ,baklagillerde var diye biliyorum