esradnnz ikinci bebegim tereyagindan kil ceker gibi dogum cok kolay oldu cok sukur 😊 38 haftalikken kontrole gitmstim, hic sancim falanda yok, 4 cm acilman var suni sanciyla dogurtalim dedi. Ilk dogum suni sanciyla oldugu icin korktum istemedim eve dondum. 2-3gun sanci gelsin diye bekledim yine gelmedi… bidaha kontrole gittim 7 cm aciklik var direk dogumhaneye alalim dediler :)) yine pek sanci yok… 10 cm olunca suyumu patlatip catala aldilar beni, ikin dediler, 3-4 ikinmada kucagimdaydi mucizem 🤍