Dilaranne Bebeğim kaka yapamama ve gaz sancısı çekiyor doktor şimdi yazdı aldım geldik 4 damla verdik ise yaradı mı sizlerde 😔 sürekli ikiniyo miz miz ağlıyor
Dilaranne Morkekik kaka yapamiyor gaz çıkaramıyor gece boyunca sıkınıp durdu faydası olur mu acaba 😔 şimdi kapattı gözlerini yavrum bitkin düşüyor herhalde direnmekten
Morkekik Dilaranne ama Öyle hemen etki beklemeyin gaz ilacı değil çünkü bağırsak düzenleyici. Düzenli kullanımda faydasını cok görüceksiniz. İshale karşı kabızlığa karşı hemen koruyucu olucaktır