Merhaba güzel anneler
Bebegim 3.5 aylık. Mama destekli emziriyorum.Elektirikli süt pompasıyla 4 gündür sütümü sağıyorum günde 4 defa olacak şekilde ama sütüm 1 2 tatli kaşığı kadar geliyor her göğüs 15 er dk olacak sekilde yaoiyorum hemde.Sonrasinda göğsümü sıkıyorum süt akıyo. Bu nasıl bisey anlamadım bu kadar az olması normal mi?Emzirme öncesi veya sonra da aynı şekilde denedim.Çıkan süt miktarı degismedi.