22 aylık oğlum var kızlar +yenidoğan bebeğim daha 9 günlük ama ben büyük oğluma haksızlık yapıyor gibi hissediyorum sanki evde sürekli tek çocuk olduğu için şimdiye kadar bütün ilgi zaman geçirme oğlumdaydı eşim işe giderdi gündüzleri parka vs götürürdüm evde havuzu var beraber su doldurup oynardık uyuturdum vs oda daha küçük ilgiyi sevgiyi bekliyor tabiki ee bide eve başka bebek gelince çok şükür sorun yaşamıyoruz şimdilik ama yenidoğan da şuan ilgi bekliyor annem ve babam geldi şehir dışından babam bi kaç gün durdu iş sebebiyle döndü aşırı düşkün ona epey üzüldü gidince şimdi ise eşimde evde annem ve eşim ilgileniyor büyük oğlumla sabahları annem kahvaltı vs yaptırıyor gece o uyutuyor beraber uyuyorlar emzirdiğim için bebeği yanıma aldım oğlum başka odada annenle yatıyor gün içinde de oğlumla da ilgilenmeye çalışıyorum bebek uyudukça ama bütün ilgi yenidoğan da oluyor emzirme alt değiştirme vs bu sefer bana fazla yanaşmıyor uzaklaştı gibi üzülüyor bilmiyorum lohusalık depresyonu ben mı fazla kafaya takıyorum ama 3 gündür bunu düşünüyorum 2 gecedir ağlıyorum hatta tutamıyorum kendimi sanki oğlumla ilgilenmiyorum onu mahrum ediyorum gibi hissediyorum bu duygu ne zaman geçer acaba? 🥺🥲