Oğlum 21 aylık tek çocuk.
Anne dışında hiçbir kelime soylemiyor, bizi çok iyi anlıyor dediğimizi yapıyor, şakayı bile anliyor, tepkileri hareketleri çok normal maşallah çokda zeki. Seslendigimizde direk bakıyor, göz teması kuruyor sarılıyor öpüyor kaçıyor oyunlar oynuyor ama yok konuşmuyor ta ham işkence kitaplar aldım yenidoganken kitap okumaya başladım beraber çok güzel vakitler geçiriyoruz bol bol oyun oynuyor ve onunla konuşuyorum hatta dışarıdan görenler ne güzel konuşuyorsn bebeğinle diyorlar büyüdükçe kitaplara ilgisi azaldı elimden alıyor bir iki sayfa çevirip atıyor okumama bile izin vermiyor. Ekran sadece sabah kahvaltı hazırlarken veriyorum. Babası da bende çok ilgiliyiz cevremizdekiler ilk erkek bebekler genelde geç konuşur merak etme konuşur diyor hatta alt komsumun oğlu 3 yaşında konuşmaya başlamış ama benim icim hiç rahat değil içim icimi kemiriyor biraz daha böyle giderse konuşma terapistine götürücez aranızda benimle ayni sorunu yaşayan varmı neler yaptınız ben her yolu deniyorum çok çabalıyorum ama çok korkmaya başladım 😔