happyy_momm bizde var en azından. Eskisi gibi sık değil ama arada bir yokluyor gaz sancısı. Özellikle geceleri. Hala ne yediğime ve yedirdiğime dikkat ediyorum geçenlerde mercimek çorbası içirdim bebeğime 2 kaşık kendim de içtim akşamı berbat geçirdik ve diğer günümüz de rezil oldu. Bebeğim gaz çıkara çıkara bi hal oldu sancı da yaptı tabi. Ama benim oğlum çok gazlıydı yeni yeni azalıyor diyebilirim