Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük. Babybjörn anakucağında sallanarak uyuyor. O kadar alıştı ki. Emziriyorum mesela gözünden uyku akıyo yinede memede uyumuyo anakucağına koyuyorum 2 3 sallıyorum direkt uyuyo. Gündüzleri üstünde bırakıyorum. Gece alıp yatağına koyuyorum. Gündüzde yatağında uyusun istiyorum ama zaten uykusu çok hafif. Yatağı kabul etmiyo uyanıyo. Nasıl vazgeçirebilirim?