Arkadaşlar biogaia ve gaz damlası (nurse Harvey's, sub simplex) birlikte kullanıyoruz yazan kişiler çok görüyorum acaba gün içinde hangi zamanlarda kullanımdan memnunsunuz?
Birde mesela nurse Harvey's tek doz 1 kere mi kullanıyorsunuz yoksa gün içinde bölerek mi?