Herkese hayırlı geceler öncelikle arkadaşlar 8 aylık bir bebeğim var bugün öğleden sonra biranda burun akıntısı başladı şimdide burnu inanılmaz tıkalı serum fizyolojik ve sprey kullandım ama anlık rahatlattı sadece inanılmaz huzursuz normalde geceleri uyumayan bir bebek değil ama bugün uyumuyor burnundan dolayı büyük ihtimalle nasıl rahatlatabilirim önerisi olan var mı