kikiroz21 Yani menenjit aşısını diyorsunuz değil mi? Biz 3 ve 5. Aylarda yaptırmıştık. Hem kızarıklık hem topak bi kitle oluşmuştu ama zaten hemşire böyle olacağını söylemişti. İlk menenjitte daha çok kızarıklık ve kitle olmuştu ve hâlâ da izi duruyor Şuan 6 aylık .