Daha önceki kontrollerimizde bakmadılarmı yoksa hiç duymadılar mı bilmiyorum ama bu seferki doktor kontrolümüzde kalpte üfürme duydu doktorumuz ve masum üfürmede olabilir dedi ama yinede kardiyolojiye gösterin dedi ve ben çok korkuyorum. Kalple ilgili bir sorun olması beni çok korkutuyor. Yaşayan varmı nasıl bi hastalık tehlikelimi lütfen cevap verin