Merhaba benim oğlumda 34 günlük ilk doğduğu zaman sarılık değeri 9 çıkmıştı bir hafta sonra tekrar bakıldı değeri yine 9 çıktı sıkıntılı bir durum olmadığını söyledi doktor sık sık emzir dedi 1.ay aşısı için sağlık ocağına gittim ebe geçmiş en fazla 4 dür dedi ama göz akı sarımtırak, birde ten rengi esmer gibi ama vücudu beyaz nekadar zaman daha böyle sürüyor acaba bilgisi olan var mı?