Oğlum 3 yaşında , hiçbişey yemiyor kızlar 2 yaşına kadar o kadar güzel beslenirdi ki herşeyden yerdi şimdi meyve ağzına sürmez yemek yeriz hiçbişey yemez Allah umuduna ayakta vallahi süt içiyor meyveli yoğurt yiyor patates kızartması yiyor (halilişko değil oğlum bu arada 😂😂) gerçekten bıktım ne indirsem yüz çeviriyor napabilirim böyle durumlarda neler yaptınız anneler