Lre Kızlar işlemleri de bilmiyorum ama bazıları makyajsız da ciltleri gayet parlak gözaltları mor olmuyor yaptıranlar varsa yapılan işlemi ve memnun olup olmadığınızı yazar mısınız. Benim cildim çok solgun yorgun görünüyor
aslanimalp Lre gençlik aşısı 3 ay arayla 3 kere yaptırdım. Çok akne problemim vardı hiç kalmadı ve yüzüm bb krem sürmüş gibi duruyordu çok güzel oluyordu. Bebeğim biraz büyüsün tekrar yaptıracağım
aslanimalp Lre 31 yaşındayım geçen sene hamilelikten önce yaptırmıştım. Benim sebebim akne tedavisi içindi. Kör sivilce dedikleri sivilcelerden çıkıyordu ve izi kalıyordu mor mor.
aslanimalp serifelm benim abim bu işi yapıyordu Ankara’da kliniği vardı. o yüzden fiyatlarını bilmiyorum ama geçen sene 3,4 binlerden bahsediyordu sanırım