Arkadaşlar merhaba kızım üzerini asla örttürmüyor. Ankarada yaşıyoruz ve bilen bilir bir gün yaz yaşanır bir gün kış. Şuan oda sıcaklığı 23,9 kışın 20-21 oluyor desek (evimiz yeni, bebeğim doğduğu zaman kıştı evet ama kaç dereceye kadar düşüyor hatırlamıyorum) kaç tog yeterli olur acaba? bide bebeğim sıcağı hiç sevmiyor bunalsın da istemiyorum. İçine uzun kollu zıbın giydiriyim üzerine de tulum yetsin istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻