flanoz Kızlar emzirirken hasta olanlar ne yapıyorsunuz doğal yöntem? Parol kullanan oldu mu? Henüz doktora gidemedim tecrübesi olanlardan yardım istiyorum
oglumunannesiyim_- flanoz parol kullanıyordum ve burun akıntısı aşiri hapşurma varsa da emzirirken maske taktım
emineaycyilmaz flanoz Çok kötü olmuştum bu Barış Mançonun Nane Limon şarkısının hepsini uygulayıp günlerce kaynattım buharında nefesimi açtım anca öyle düzeldi emziren annelerin kullandığı tarzda ilaç yazıldı ama bana fayda etmeyince içmeyi bırakıp tamamen doğal yollardan ilerledim portakal sıktım ıhlamur kaynattım ama en etkili nane limon şarkısındaki tüm sayılan şeyleri karıştırıp kaynatmak oldu şakasız 😂
yumamiii flanoz bir suyun içine zencefil taE, mane, limon, çörek otu, kekik. Kaynat içine bal koy iç çok iyi geliyor
Dfncgdm2022 flanoz ıhlamur , nane lımon ve parol … Ben grıp oldugunda bunlarla ıyılesmeye calısıyorum cnm. Gecmıs olsun 🌸
emineaycyilmaz flanoz hayır nane limon kabuğu biraz zencefil 1 çubuk tarçın çörek otu ben birde ıhlamur atmıştım tabi bunları kaynattım kaynattıktan sonraki ilk kapağı açışta direk o buhara kafamı soktum içime çektim o sıcaklığı sonra dayanabildiğim kadar başında bekledim buharın burnum açılınca gribimde düzelmişti
emineaycyilmaz flanoz evet balım biraz acı ama inanın bebeğinizi düşününce o acı hissiyatı kalmıyor 😷
odtz flanoz ben de dünden beri kötüleştim eşim getirdi 1 aylık bebeğim Bugun parol ve maskeye basladım ama baska ilaç içebiliyor muyu doktora gittiniz mi yoksa parol ve doğal yollar mı sadece
odtz flanoz çok geçmiş olsun ben de sabah sağlık ocağına indim doktor sadece parol ve andorex sprey verdi günde 3-4 kerr iç parolu en fazla eğer 6 günden cok sürerse antibiyotik baslarız dedi