Benimkinin şubat ayında 2 yaşı olucak,1 yaşı olduktan sonra çocuk tualetine götürdüm aldı ve fırlatdı oturmadı bile ağladı hemen,sizce erkenmi daha oturtmak için,erkense ne zaman baslatabilirim,bide erkek çocukları oturtarakmı çiş yaptırıyoruz yoksa ayaktamı.